söndag 2 maj 2010

Miah's och Beppe's GODNATTSTUND;




3 kommentarer:

  1. Men de är ju för härliga! Jag har en whippet efter Evas förra kull. Jag terroriserade Eva i 8 veckor, kom nog dit en gång per vecka.
    Blir ju inte lika ofta med dessa små, eftersom jag måste vänta ett tag till innan det blir en till Whippet. Men på fredag ska jag dit och snusa på de små:).

    Skickar ett grattis till Beppe för helt underbara valpar!

    Mvh//Fia med Foppa(Höglias Den Siste Riddaren)

    www.roccofoppa.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ja, kan väl inget annat än att hålla med om valpsjukan;). Lovar att jag ska ge dem en puss ifrån er. Hade

    SvaraRadera
  3. Hej, den svarta tack! ;-)
    Underbara alla tre! Jag fick mig lite valp idag, vi träffade på en kille med tre bullhundar, varav två valpar. En liten 9 veckors kritvit bullhund med turkos ögon. Underbar! Sigge juckade på honom, så han är besudlad redan... =( Men Beckan skötte sig galant och bjöd upp till lek.
    ROligt att ha hittat din sida igen, jag tappade bort alla mina länkar när datorn dog.
    kram på er!
    Linnea, Beckham o Sigge

    SvaraRadera